Η ασφάλειά σας είναι η προτεραιότητά μας.

ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ

Τα Spring apartments λαμβάνοντας υπόψη τις οδηγίες του Ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού για την εφαρμογή νέων υγειονομικών πρωτοκόλλων σε τουριστικά καταλύματα της χώρας ενόψει της επαναλειτουργίας τους στα πλαίσια της νέας πραγματικότητας που έχει δημιουργηθεί από τη νόσο COVID-19, έχουν προσαρμόσει την λειτουργία τους με βάση τις νέες απαιτήσεις. 

Παρακάτω παρατίθενται τα στοιχεία του τρόπου λειτουργίας διαχωρισμένα σε αυτά που αφορούν τον επισκέπτη και αυτά που αφορούν το κατάλυμα. Σας παρακαλούμε να ενημερωθείτε σχετικά πριν την άφιξη σας στο κατάλυμα ώστε η διαμονή σας να είναι ασφαλής και να απολαύσετε τις διακοπές σας.

Υπηρεσία υποδοχής/αποχώρησης

Επισκέπτες

Σας ενημερώνουμε ότι για λόγους αποφυγής συνωστισμού η διαδικασία check-in θα διατίθεται μόνο ηλεκτρονικά. Το κλειδί του διαμερίσματος θα το παραλάβετε από ειδικά διαμορφωμένο χώρο του καταλύματος με τη χρήση key-box και συνδυασμού τον οποίο θα σας προμηθεύσουμε εγκαίρως. Σε περίπτωση που το ηλεκτρονικό check-in δεν είναι επιθυμητό παρακαλούμε ενημερώστε μας εγκαίρως.

Η είσοδος σας στο διαμέρισμα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί υποχρεωτικά μετά τις 15.00.

Σας παρακαλούμε οι οικονομικές συναλλαγές να πραγματοποιούνται με την χρήση ηλεκτρονικών μέσων (κάρτα, e-transfer) εφόσον είναι εφικτό. Τα οικονομικά παραστατικά που αφορούν την διαμονή σας θα σας σταλούν σε ηλεκτρονική μορφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλώσετε.

Σας ενημερώνουμε ότι καθ’ όλη την διάρκεια διαμονή σας στο κατάλυμα δεν επιτρέπεται είσοδος στα διαμερίσματα σε εξωτερικούς επισκέπτες.

Η αποχώρηση σας από το κατάλυμα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί υποχρεωτικά πριν τις 11.00. Κατά την αποχώρηση σας παρακαλούμε αφήστε το κλειδί του διαμερίσματος εντός αυτού, σε εμφανές σημείο.

Το προσωπικό υποδοχής θα βρίσκεται στην διάθεση σας καθημερινά, εκτός Κυριακής, στον ειδικό χώρο υποδοχής στο ισόγειο του καταλύματος για να σας εξυπηρετήσει.

Online Check in

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY
  • Date Format: MM slash DD slash YYYY

Κατάλυμα

Το προσωπικό υποδοχής λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα υγιεινής, κρατά αποστάσεις τουλάχιστον 1,5 μέτρου από τους πελάτες και ακολουθεί τους κανόνες υγιεινής:

  • Όταν ζητείται, υπάρχει δυνατότητα:
    • ενημέρωσης επισκεπτών για την πολιτική του καταλύματος και τα μέτρα που έχει λάβει για την αντιμετώπιση τυχόν περιστατικών
    • παροχής χρήσιμων πληροφοριών για παρόχους υγείας, δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία, νοσοκομεία αναφοράς για COVID-19 και φαρμακεία στην περιοχή και
    • παροχής Μέσων Ατομικής Προστασίας εφόσον και αν ζητηθούν από τον πελάτη.
  • Υπάρχει αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη στην υποδοχή.
  • Εφαρμόζεται τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής.
  • Γίνεται κατάλληλη διαμόρφωση της υποδοχής (reception desk) για τη διατήρηση των αποστάσεων. Τοποθετείται επιδαπέδια σήμανση σε απόσταση δύο μέτρων όπου στέκεται ο πελάτης, και κατάλληλη σήμανση αποστάσεων στο χώρο αναμονής. Τροποποιείται η διάταξη των επίπλων και γίνεται ορθή διαχείριση των ατόμων που αναμένουν να εξυπηρετηθούν με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής και τη διατήρηση αποστάσεων ασφαλείας.
  • Αποφεύγεται ο συνωστισμός, επιβλέπεται η τήρηση των σωματικών αποστάσεων καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του χώρου υποδοχής.

  • Γίνεται απολύμανση των κλειδιών των διαμερισμάτων μετά την αναχώρηση του επισκέπτη.

Αρχείο Καταλύματος και Βιβλίο Συμβάντων

Επισκέπτες

Όλοι οι επισκέπτες είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν προσωπικά τους στοιχεία, στα πλαίσια προστασίας της δημόσιας υγείας, πριν την άφιξη τους στο κατάλυμa:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Στοιχεία αστυνομικής ταυτότητας/διαβατηρίου
  • Διεύθυνση κατοικίας
  • Στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, e-mail)

Κατάλυμα

  • Για τους σκοπούς δράσεων προστασίας της δημόσιας υγείας, η διεύθυνση του καταλύματος τηρεί αρχείο των μελών προσωπικού και όλων των ατόμων που διέμειναν στο ξενοδοχείο (όνομα, εθνικότητα, ημερομηνία άφιξης και αναχώρησης, στοιχεία επικοινωνίας όπως διεύθυνση, τηλέφωνο, e mail), ώστε να καθίσταται δυνατή η επικοινωνία με τις στενές επαφές τυχόν κρούσματος COVID-19, που ενδέχεται να ταυτοποιηθεί εκ των υστέρων.
  • Υπάρχει η προβλεπόμενη προσοχή και ασφάλεια στο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) και ενημερώνονται όλοι οι επισκέπτες και το προσωπικό ότι τηρείται αρχείο για λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας.
  • Επίσης, υπάρχει καταγραφή και ενημέρωση του Βιβλίου Συμβάντων COVID-19 στην υποδοχή του ξενοδοχείου.

Υπηρεσίες ορόφου & δωματίων

Επισκέπτες

We would like to inform you that regular housekeeping Σας ενημερώνουμε ότι για λόγους αποφυγής συγχρωτισμού και επαφής με πηγές μετάδοσης της νόσου COVID-19, ο τακτικός καθαρισμός του διαμερίσματος καθώς και η αλλαγή πετσετών/λινών θα πραγματοποιείται κάθε 3 ημέρες και μόνο εφόσον απουσιάζουν οι επισκέπτες από το διαμέρισμα. Αν επιθυμείτε υπηρεσίες καθαριότητας ενδιάμεσα του χρονικού αυτού διαστήματος σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε σχετικά.

Κατάλυμα

  • Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.
  • Μετά την αφαίρεση των ΜΑΠ είναι απαραίτητο το καλό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι και η απόρριψή τους κλειστό κάδο.
  • Γίνεται καθαρισμός και απολύμανση όλων των σκληρών επιφανειών, των πατωμάτων, των καρεκλών, των πόμολων κ.λπ. με πανάκια/υφάσματα μιας χρήσης ή χαρτί καθαρισμού και σφουγγαρίστρες με αποσπώμενες κεφαλές.
  • Ο απορριπτόμενος εξοπλισμός αντιμετωπίζεται ως πιθανό μολυσματικό υλικό και απορρίπτεται σε ειδικές σακούλες.
  • Γίνεται απολύμανση με χρήση διαλύματος 0.1% υποχλωριώδους νατρίου μετά από τον καθαρισμό με ουδέτερο απορρυπαντικό. Για επιφάνειες που είναι πιθανόν να καταστραφούν από τη χρήση υποχλωριώδους νατρίου, είναι απαραίτητη η χρήση αιθανόλης με συγκέντρωση 70% κατόπιν του καθαρισμού με ουδέτερο απορρυπαντικό.
  • Κατά τη χρήση των απολυμαντικών, ο χώρος είναι καλά αεριζόμενος.
  • Αποφεύγεται το πιτσίλισμα και ο ψεκασμός κατά τη διάρκεια του καθαρισμού και της απολύμανσης.
  • Για την καθαριότητα και απολύμανση στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος:

    • όλες οι επιφάνειες που έχουν πιθανώς μολυνθεί και όλα τα αντικείμενα που είναι εμφανώς λερωμένα/μολυσμένα με σωματικά υγρά, πλένονται και απολυμαίνονται σύμφωνα με τις παραπάνω οδηγίες,
    • το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης,
    • για όσο διάστημα εργάζεται, δεν αγγίζει με τα χέρια το πρόσωπο, δεν καπνίζει, δεν τρώει,
    • μετά την αφαίρεση του προστατευτικού εξοπλισμού φροντίζει για τη σωστή απόρριψή του και το σχολαστικό πλύσιμο των χεριών με νερό και σαπούνι.
  • Σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους ενισχύονται οι υπηρεσίες υγιεινής και ειδικότερα σε αντικείμενα «υψηλού κινδύνου».

  • Εφαρμόζεται σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.

  • Γίνεται έλεγχος της καλής λειτουργίας πλυντηρίων πιάτων και ρούχων ως προς τη χρησιμοποιούμενη θερμοκρασία και τη δοσολογία απορρυπαντικών.

  • Ελέγχεται η επάρκεια εξοπλισμού ΜΑΠ προσωπικού (γάντια, μάσκες, ρόμπα, κλειστά παπούτσια κ.λπ.).

  • Για τις αναχωρήσεις, εφαρμόζονται 2 πρωτόκολλα:

    • Κανονικός καθαρισμός και αναμονή 24 ωρών πριν το δωμάτιο διατεθεί σε πελάτη ή
    • Σχολαστικός καθαρισμός – απολύμανση στις επίμαχες επιφάνειες δωματίου και μπάνιου.
  • Εφαρμόζεται σχολαστικό καθάρισμα και πολύ καλός αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών.

  • Απομακρύνονται όλα τα διακοσμητικά αντικείμενα.
  • Απομακρύνονται κοινόχρηστα αντικείμενα πολλαπλής χρήσης.
  • Τοποθετείται ειδικό κάλυμμα μιας χρήσης στα χειριστήρια της τηλεόρασης μετά την απολύμανσή τους.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία> 70°).
  • Άνοιγμα θυρών και παραθύρων για φυσικό αερισμό του χώρου καθημερινά όταν το διαμέρισμα είναι κενό.
  • Τοποθετούνται υγρά αντισηπτικά σε κάθε δωμάτιο για χρήση εντός του δωματίου.

Κλιματισμός και Αερισμός Χώρων

Επισκέπτες

Σας προτρέπουμε στον όσο το δυνατό πιο συχνό φυσικό αερισμό των διαμερισμάτων.

Κατάλυμα

  • Σας προτρέπουμε στον όσο το δυνατό πιο συχνό φυσικό αερισμό των διαμερισμάτων.
  • Αποφυγή της ανακυκλοφορίας του αέρα.
  • Συνεχής λειτουργία των ΚΚΜ (24/7) ακόμα και αν δεν λειτουργεί το τμήμα το οποίο τροφοδοτούν, για αποφυγή πολλαπλασιασμού μικροοργανισμών.
  • Εξασφάλιση επαρκούς αερισμού όλων των χώρων με εξωτερικό αέρα.
  • Η αντικατάσταση των φίλτρων για τις ΚΚΜ και τις μονάδες οικιακού τύπου (split units) θα γίνεται σύμφωνα με την προγραμματισμένη συντήρηση και οι εργασίες θα εκτελούνται με χρήση και λήψη όλων των προστατευτικών μέτρων (μέσων ατομικής προστασίας, αερισμός χώρου, ασφαλής αποκομιδή των φίλτρων που αντικαθίστανται) συμπεριλαμβανομένης και της αναπνευστικής προστασίας.

Κοινόχρηστοι χώροι

Επισκέπτες

Σας προτρέπουμε στην χρήση του κεντρικού κλιμακοστασίου για την πρόσβαση στο διαμέρισμα σας εφόσον αυτό είναι δυνατό.

Κατάλυμα

Στους κοινόχρηστους χώρους περιλαμβάνονται o χώρος υποδοχής, το κλιμακοστάσιο και ο ανελκυστήρας του καταλύματος. Εφαρμόζονται τα εξής μέτρα:

  • Καλός αερισμός των κοινόχρηστων χώρων.
  • Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων (σταθερές ή μη συσκευές) για την ξηρή αντισηψία των χεριών.
  • Σήμανση για αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων. Τοποθέτηση απολυμαντικών στις εισόδους και σύσταση για χρήση κατά την είσοδο και έξοδο. Συχνή καθαριότητα ανελκυστήρων με έμφαση σε επιφάνειες που αγγίζονται συχνά.
  • Σήμανση για υπενθύμιση στους πελάτες να τηρούν σωματικές αποστάσεις.
  • Μετακίνηση επίπλων για αποφυγή συνωστισμού στους κοινόχρηστους χώρους (4 άτομα/10 τ.μ.).

  • Furniture has been removed to avoid overcrowding in public areas (4 people / 10 sq.m.).

  • Απομάκρυνση διακοσμητικών αντικειμένων και κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης .
  • Καθαρισμός και απολύμανση όλων των επιφανειών.

Μέτρα ατομικής υγιεινής και Μέσα Ατομικής Προστασίας

Επισκέπτες

Εφόσον το επιθυμείτε σας παρέχουμε Μ.Α.Π. (γάντια, μάσκες) χωρίς χρέωση.

Κατάλυμα

Η Διοίκηση λαμβάνει μέτρα για την εφαρμογή ορθών πρακτικών ατομικής υγιεινής (τόσο από τους εργαζόμενους, όσο και από τρίτους) στο χώρο εργασίας και επιβλέπει τη συνεχή εφαρμογή τους. Συγκεκριμένα:

  • Ενημερώνει και παροτρύνει το προσωπικό και τους τρίτους για συμμόρφωση με τις ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής (πλύσιμο – καθαρισμός χεριών, κάλυψη μύτης και στόματος κατά τη διάρκεια βήχα ή φταρνίσματος με χαρτομάντηλο κ.λπ.).
  • Παρέχει κατάλληλες εγκαταστάσεις όπως νιπτήρες για πλύσιμο χεριών και απαιτούμενων υλικών – μέσων, όπως αντισηπτικά διαλύματα (σε μορφή υγρού, αφρού, γέλης, εμποτισμένα μαντηλάκια) και υλικά για στέγνωμα χεριών (χειροπετσέτες μιας χρήσης) στους εργαζομένους και τοποθετεί κατάλληλους μηχανισμούς για αντισηψία των χεριών στις εισόδους / εξόδους και στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος, δίνει έμφαση στις περιπτώσεις που οι εργαζόμενοι έρχονται σε επαφή με το ευρύ κοινό.
  • Εφοδιάζει το προσωπικό με τα κατάλληλα Μέσων Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) (μάσκες, ασπίδα προσώπου, γάντια, φιλέ προστασίας κ.λπ.), σύμφωνα με τις κατά περίπτωση ειδικές οδηγίες / κατευθύνσεις του ΕΟΔΥ, της Εθνικής Επιτροπής Προστασίας Δημόσιας Υγείας και αποφάσεις αρμοδίων φορέων.
  • Επιβλέπει την επάρκεια των αποθεμάτων σε ΜΑΠ.
  • Εκπαιδεύει το προσωπικό για την ασφαλή χρήση των ΜΑΠ βάση των οδηγιών του ΕΟΔΥ και επιβλέπει την ορθή χρήσης τους.
  • Επιβλέπει την προσέλευση τρίτων (π.χ. πελατών, συνεργατών, διανομέων, κ.λπ.) στο χώρο του καταλύματος και τους ενημερώνει ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός, να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων και να γίνεται χρήση των ΜΑΠ.
  • Διαμορφώνει πρόγραμμα σταδιακής, κυλιόμενης προσέλευσης και αντίστοιχα αποχώρησης των εργαζομένων ώστε να αποφεύγεται ο συγχρωτισμός και να εξασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεων.
    .
  • Δίνει συνεχή ενημέρωση στο προσωπικό, με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως π.χ. προφορική ενημέρωση, ανάρτηση ανακοινώσεων ή πινακίδων ενημέρωσης/υπενθύμισης για την ατομική υγιεινή και τα προληπτικά μέτρα σε όλους τους χώρους, διαδικτυακά κ.λπ.
  • Εκπαιδεύει σχετικά με τις απαιτούμενες ενέργειες των ίδιων των εργαζομένων σε περίπτωση εμφάνισης ύποπτων συμπτωμάτων, όπως είναι η άμεση ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου και της Διοίκησης για την πρόληψη της διασποράς του Covid-19 και η προβλεπόμενη απομόνωση.

    • Ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό αναφορικά με τις ειδικές οδηγίες για καθαρισμό στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος.
    • Προτρέπει εργαζόμενους για χρήση κλιμάκων και αποφυγή χρήσης ανελκυστήρων, στο μέτρο του δυνατού.


Προσωπικό

Κατάλυμα

Κάθε μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου συμμορφώνεται με τα βασικά προστατευτικά μέτρα κατά της COVID-19. Συγκεκριμένα οι εργαζόμενοι πρέπει να εφαρμόζουν ορθές πρακτικές ατομικής και αναπνευστικής υγιεινής:

  • Συχνό πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό για τουλάχιστον 20 δευτερόλεπτα, οπωσδήποτε πριν και μετά την επαφή με χρήματα ή αντικείμενα πελατών, πριν το φαγητό, πριν και μετά το διάλειμμα εργασίας, μετά από επίσκεψη στην τουαλέτα και προσεκτικό στέγνωμα χεριών με χάρτινες χειροπετσέτες μιας χρήσης και απόρριψή τους στους κάδους απορριμμάτων. Εναλλακτικά, χρήση αντισηπτικών με βάση την αλκοόλη με περιεκτικότητα τουλάχιστον 60% αιθυλικής αλκοόλης ή 70% ισοπροπυλικής αλκοόλης.
  • Κάλυψη της μύτης και του στόματος κατά τη διάρκεια βήχα ή φταρνίσματος με χαρτομάντιλο / εναλλακτικά εάν αυτό δεν είναι διαθέσιμο, κάλυψη στόματος με το μέσα μέρος του αγκώνα.
  • Απόρριψη χαρτομάντιλων ή άλλων υλικών ατομικής υγιεινής ή μέσων που χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση των επιφανειών εργασίας σε κλειστό κάδο απορριμμάτων.
  • Αποφυγή χειραψιών και γενικά στενής σωματικής επαφής, τήρησης απόστασης τουλάχιστον δύο μέτρων από τους συναδέλφους, τους πελάτες ή τρίτους σε όλους τους χώρους εργασίας, τους χώρους του ξενοδοχείου και τους χώρους ανάπαυσης.
  • Αποφυγή αγγίγματος του μπροστινού μέρους της μάσκας ή της ασπίδας προσώπου.
  • Αποφυγή αγγίγματος με τα χέρια του προσώπου.
  • Ενημέρωση υγειονομικού υπεύθυνου σε περίπτωση αδιαθεσίας ή συμπτωματολογίας συμβατής με λοίμωξη Covid-19 ή επαφής με πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα και απομάκρυνση από το χώρο εργασίας.
  • Παραμονή στο σπίτι σε περίπτωση αδιαθεσίας και ενημέρωση του υγειονομικού υπεύθυνου.
  • Επαναφορά στο χώρο εργασίας μόνο εάν η εργαστηριακή εξέταση είναι αρνητική και μετά από 14 ημέρες μετά από στενή επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα Covid-19

Περιβαλλοντικά μέτρα

Κατάλυμα

  • Τα περιβαλλοντικά μέτρα για τον περιορισμό της διασποράς του ιού περιλαμβάνουν τα εξής:
  • Επαρκή αερισμό των εργασιακών χώρων και τακτική συντήρηση των συστημάτων εξαερισμού – κλιματισμού. Φυσικός αερισμός των χώρων και αποφυγή του συγχρωτισμού των ατόμων σε κλειστούς χώρους χωρίς επαρκή ανανέωση του αέρα.
  • Καθαρισμό με απορρυπαντικά ή απολυμαντικά, τακτικά και οπωσδήποτε κατά την αλλαγή βάρδιας των υποδομών και των επιφανειών των χώρων εργασίας, των κοινόχρηστων χώρων όπως χώροι διαλειμμάτων – ανάπαυσης, αποδυτήρια, τουαλέτες, λουτρά κ.λπ., του εξοπλισμού εργασίας καθώς και των εργαλείων, συσκευών και αντικειμένων που χρησιμοποιούνται.
  • Απολύμανση, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, χώρων όπου έχει εντοπιστεί πιθανό ή επιβεβαιωμένο κρούσμα της λοίμωξης Covid-19.
  • Διάθεση και τοποθέτηση σκεπαστών κάδων απορριμμάτων, όπου απορρίπτονται αμέσως μετά τη χρήση τους τα ΜΑΠ μιας χρήσης, τα μαντιλάκια, οι χειροπετσέτες ή άλλα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν για την απολύμανση των επιφανειών εργασίας, καθώς και είδη προσωπικής υγιεινής. Κάδοι βρίσκονται τοποθετημένοι σε σημεία και θα υπάρχει ειδική σήμανση και πληροφόρηση για τη χρήση τους.
  • Συχνό καθαρισμό των ενδυμάτων εργασίας.
  • Μέριμνα για αυστηρά προσωπική χρήση των συνήθων ΜΑΠ.

Σχέδιο Διαχείρισης Ύποπτου Κρούσματος COVID-19

Κατάλυμα

Εάν ένας επισκέπτης πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  • Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί άμεσα με τον ΕΟΔΥ για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  • Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει στο δωμάτιό του με την πόρτα του δωματίου κλειστή.
  • Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.
  • Αν υπάρχει συνοδός του ασθενούς, που επιθυμεί να μείνει κοντά του για να τον φροντίζει, χορηγείται στο συνοδό απλή χειρουργική μάσκα και του συστήνεται να πλένει τα χέρια του, κάθε φορά που έρχεται σε επαφή με εκκρίσεις του ασθενή και οπωσδήποτε πριν ο συνοδός αγγίξει το πρόσωπό του ή φάει ή πιει.
  • Αποφεύγεται η είσοδος στο δωμάτιο του ασθενούς, αν δεν υπάρχει σημαντικός λόγος. Αν παρουσιαστεί ανάγκη, ένα μέλος του προσωπικού του ξενοδοχείου ασχολείται κατά αποκλειστικότητα με τυχόν ύποπτο κρούσμα.
  • Ο χρησιμοποιημένος προστατευτικός εξοπλισμός απορρίπτεται σε σκεπαστό κάδο απορριμμάτων και δεν ξαναχρησιμοποιείται.
  • Μετά την απόρριψη του προστατευτικού εξοπλισμού ακολουθεί πλύσιμο χεριών.

  • Η Διοίκηση λαμβάνει μέριμνα, ώστε να υπάρχει άμεσα προσβάσιμο στο προσωπικό του ξενοδοχείου επαρκές αναλώσιμο υλικό για την πρόληψη των λοιμώξεων: σαπούνι και νερό ή αλκοολούχο διάλυμα καθαρισμού χεριών, χαρτομάντιλα, απλές χειρουργικές μάσκες, γάντια μιας χρήσης, θερμόμετρα, σακούλες απορριμμάτων, υγρά καθαρισμού επιφανειών


Εάν ένας εργαζόμενος πληροί τα κριτήρια του ορισμού κρούσματος COVID-19, εφαρμόζονται τα παρακάτω:

  • Ο υγειονομικός υπεύθυνος του ξενοδοχείου επικοινωνεί άμεσα με τον ΕΟΔΥ για δήλωση του ύποπτου κρούσματος και οδηγίες αντιμετώπισής του.
  • Συνιστάται στο ύποπτο κρούσμα να παραμείνει σε συγκεκριμένο χώρο με την πόρτα του δωματίου κλειστή.
  • Σε ασθενή, που εμφανίζει συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού (βήχα, φτέρνισμα, καταρροή), χορηγούνται άμεσα απλή χειρουργική μάσκα και χαρτομάντηλα.
  • Γίνεται έρευνα για πιθανή έκθεση άλλων εργαζομένων ή πελατών και ζητείται να ακολουθήσουν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.
  • Γίνεται απολύμανση όλων των επιφανειών με έμφαση στους χώρους εργασίας και στον εξοπλισμό που χρησιμοποίησε το πιθανού κρούσμα.

Καθαριότητα και Απολύμανση Δωματίου Ασθενούς

Κατάλυμα

  • Καλός καθαρισμός των επιφανειών, που αγγίζει συχνά ο ασθενής, ιδίως αν οι επιφάνειες είναι λερωμένες με βιολογικά υγρά.
  • Το προσωπικό καθαριότητας χρησιμοποιεί απλή χειρουργική μάσκα, γάντια και αδιάβροχη ρόμπα μιας χρήσης.
  • Μετά την αφαίρεση των γαντιών ακολουθεί καλό πλύσιμο χεριών.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία > 70°).

Συνεργαζόμαστε με τις κορυφαίες εταιρείες μεταφοράς ταξιδιωτών στην Κρήτη

Crete Lux Travel | Taxi Limo Chania

Κάντε κράτηση για τη μεταφορά σας

Μπορείτε να κανονίσετε τη μεταφορά σας από και προς το κατάλυμα με ασφάλεια. Μπορούμε να κανονίσουμε ταξί, μίνι βαν, λεωφορείο ή ενοικίαση αυτοκινήτου ανάλογα με τις ανάγκες σας. Έτσι, δεν θα σπαταλήσετε χρόνο και δεν θα βρεθείτε σε χώρο με συνωστισμό στο αεροδρόμιο ή το λιμάνι κατά την άφιξη σας. Ο οδηγός θα σας περιμένει, ακριβώς έξω από την πύλη που θα φτάσετε και θα μεταφερθείτε με ασφάλεια και ευκολία στο κατάλυμα.

Online Super Market

Εάν θέλετε να αποφύγετε τον συνωστισμό σε σούπερ μάρκετ, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συμπληρώσετε την ακόλουθη φόρμα με τη «λίστα αγορών» (νερό, φρούτα, λαχανικά, σνακ, αναψυκτικά, κρασί κ.λπ.) που επιθυμείτε να έχετε στο κατάλυμα. Μπορείτε να υποβάλετε την παραγγελία σας και να πληρώστε κατά την παράδοση. Ελάχιστη παραγγελία: 10 EUR.

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY
  • Date Format: MM slash DD slash YYYY

Φαρμακεία & Νοσοκομεία κοντά σας

Χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες;

+302103002211

Special Request

  • Date Format: DD slash MM slash YYYY
  • Date Format: DD slash MM slash YYYY